Nauczę cię tego, jak właściwie komunikować się z otoczeniem.

Prowadzę szkolenia dedykowane dla przedstawicieli sektora administracji publicznej i samorządu terytorialnego.

Jeżeli chciałbyś poznać szczegóły mojej oferty lub zadać pytanie, wyślij wiadomość.

Zakres tematyczny moich szkoleń obejmuje:

  • Strategię komunikacji w mediach społecznościowych
  • Relacje z mediami
  • Komunikację wewnętrzną
  • Komunikację kryzysową
  • Rzecznictwo prasowe

Najbliższe szkolenie: 11 października

Facebook w urzędzie: jak efektywnie prowadzić fanpage

Program i Formularz zgłoszeniowy
Szkolenie

Facebook w sektorze publicznym: jak efektywnie prowadzić fanpage

6h 400 zł online/stacjonarnie

Na rynku jest wiele szkoleń z zakresu Facebooka, ale w większości pomijają one szczególne wymagania sektora publicznego. Style komunikacji, obowiązujące ustawy czy dostęp do informacji publicznej wymagają specjalistycznej wiedzy. Podczas szkolenia dowiesz się m.in:

  • Czego użytkownicy Facebooka oczekują od instytucji sektora publicznego i z jakich narzędzi korzystać, żeby do nich skutecznie docierać,
  • jakie ustawy powinien znać administrator fanpage’a i na co może sobie pozwolić w stosunku do jego obserwatorów i lajkujących,
  • czy RODO wpływa na komunikację z odbiorcami,
  • jak budować strategię instytucji publicznej na Facebooku krok po kroku,
  • jakie są dobre i złe praktyki w zakresie komunikacji,
  • jakich stylów komunikacji urząd powinien używać,
  • jak tworzyć właściwe grafiki i teksty przyciągające uwagę,
  • co to jest RTM, influencer marketing i jak urząd może z tego korzystać.
Szkolenie

Instagram w promocji sektora publicznego: jak wykorzystać jego potencjał

5h 320 zł online/stacjonarnie

Ponad 9 mln osób korzysta z Instagrama w naszym kraju. Wiele z nich dzieli się relacjami z miejsc, które odwiedza. Inni poszukują tam inspiracji. W jaki sposób prowadzić komunikację, aby przyciągać turystów w najciekawsze miejsca? Jak promować instytucję publiczną, znając jej wyzwania i ograniczenia? Jak stworzyć profil, który przyciągnie uwagę? To niektóre z pytań, na które poznasz odpowiedź.

  • Jak stworzyć konto instytucji sektora publicznego na Instagramie tak, aby spełniało swoją rolę,
  • jak przygotować i publikować angażujące treści,
  • w jaki sposób zwiększać zasięgi i pozyskiwać nowych followersów,
  • z jakich narzędzi korzystać, aby ułatwiać sobie pracę,
  • na jakie aspekty prawa autorskiego należy zwrócić uwagę.
Szkolenie

Media społecznościowe w sektorze publicznym: jak działać skutecznie

10h 800 zł online/stacjonarnie

Kompleksowy kurs z mediów społecznościowych obejmuje najważniejsze z nich. Uczestnicy szkolenia poznają narzędzia Facebooka, Twittera, LinkedIna, a także Instagrama i TikToka. Podczas szkolenia zostaną poruszone między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Możliwości kanałów społecznościowych w promocji sektora publicznego i jego komunikacji z interesariuszami,
  • budowanie strategii obecności w social media,
  • różne strategie komunikacji: w tym dobre praktyki w tym zakresie,
  • narzędzia pomagające w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych,
  • rola social media w zarządzaniu kryzysowym,
  • mierzenie zakładanych celów, wybrane narzędzia monitoringu mediów społecznościowych,
  • Influencer marketing: jak wykorzystać influencerów do promocji,
  • rola RODO i regulaminów serwisów w prowadzeniu fan page’y.
Szkolenie

Relacje z mediami

6h 400 zł online/stacjonarnie

Właściwa polityka podmiotów sektora publicznego, w tym instytucji kultury i NGOsów, stanowi o podstawie budowania relacji z otoczeniem. Dlatego tak ważne jest, aby znać zasady kontaktów z mediami i ich rolę w komunikacji sektora publicznego. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak tworzyć informację prasową i przyciągać uwagę mediów,
  • jak przygotować oświadczenie i jaką ma rola w komunikacji kryzysowej,
  • zasady przygotowania briefingu i konferencji prasowej,
  • jaki wpływ mają obowiązujące przepisy na kontakty z mediami w sektorze publicznym,
  • jaką rolę media pełnią w administracji publicznej i jak możemy je wykorzystywać.

Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji lub otrzymać ofertę, zapraszam do kontaktu.